2 Şubat 2011 Çarşamba

virgüL

                           2008, kuzguncuk

Neden seviyorum bu fotoğrafı ?

Gözümü dinlendiriyor bu fotoğraf; hayata bir virgüL atıyor. Bütün karmaşanın, dağınıklığın içinde; derli toplu , sakin, dingin haliyle "bir dur bir yavaşla" diyor.

Örneğin ev dağınıksa da gözüm yorulur benim, canım sıkılır, huzursuzlanırım. Toplayınca evi, herşey yerli yerinde, gözüm dinlenir; keyiflenirim...

İşte bu fotoğraf, dağılmadan önceki hayatı ya da dağıldıktan sonra toplamak için güç aradığımız -es- zamanlarımızı hatırlatıyor bana...

Basit bir yaprak aslında ama hatırlatıyor işte ne yapayım :)

Bu hafta bu fotoğrafa bakıp gözümüzü dinlendirelim/ şenlendirelim istedim...

5 yorum:

  1. Tam zamanında !
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  2. Bu benim fotoğrafım olsun, çok sevdim... Kırmızı diye mi acaba :)

    YanıtlaSil
  3. zeynep ve nesLi;zeynep maille sen de burada "bu fotoğraf benim fotoğrafım olsun" demişsiniz.Olsun tabi blog arkadaşlarım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Renk, doku ve fotoğrafın ismi çok güzel...senin için fotoğrafa bakınca rahatlamanın yanında, bugün şok eden defne joy foster ın ölüm haberinden sonra hayata bir virgül koymamız gerektiğini vurguladı benim için, eline sağlık.....
    ayrıca bu aralar ne alemdeyim köşesinin takipçisiyim dilayın tepkileri ve söylemleri çok hoş...

    YanıtlaSil
  5. özlem; televizyonda ana haberde izliyorum şu anda, gerçekten nurselden sonra ikinci şoktur benim için...
    dilay komik kız...teşekkürler.

    YanıtlaSil